Monday, May 21, 2012

exam part 1

berkecamuk. haha masa akhir ini baru berkecamuk. rasakan. siapa suruh xstudy dari awal :P

membaca blog orang lain membuatkan saya berfikiran tenang sedikit. oh rupanya masih ada orang normal seperti saya. yang sekarang sedang sibuk menelaah dek penangan last minute! rasakan!

Image Detail


tapi saya dapat rasakan entry ini seperti tidak berapa waras.

dan fikiran saya sudah sampai di malaysia. angan-angan sudah melangkau 2 minggu kehadapan. ya! 2 minggu lagi insyaAllah saya akan balik! i'm going to smell malaysia~!

terlalu banyak yang perlu diselesaikan sebelum pulang. kerja2 taklifan yang belum tertunai. shopping. tempah baju. beli kain. etc. etc. waktu inilah semuanya terkeluar.

dan saya benar2 berharap dapat menukar tarikh tiket daripada 3hb kepada 1hb jun.

insyaAllah ingin ke 'training khas' FCR.. haaa doakan saya dapat tukar tiket!!!


Image Detail



1 comment:

Aiman Malizi said...

Allah..allah..homesick benor dah ni nk blik awal2 1 aribulan.almaklum lah last year xbalik.ngeh3 :)) sabar..sabar