Monday, April 30, 2012

rindu :(


malam ni sy rindu sgt kat mak :(

sebenarnya hati sy sedih sbb sy selalu duduk jauh dari mak.. sedar2 bila balik rambut mak dah ade yg putih.. saya nak duduk lama lagi dengan mak..

sedih sgt fikir betapa sy xdpt duduk dekat dengan mak utk picit2 mak bila mak balik keje.. sedih bila dengar mak mengadu sakit tekak.. sy tahu penat sgt mengajar :(
sebenarnya kalau mak nak tahu sy sangat kagum dengan mak.. mak tak perlu pun tarbiyyah sehingga ke mesir.. tapi mak sanggup bersusah payah utk membesarkan anak2 mak supaya menjadi insan yang berguna..

minta maaf mak kalau selalu buat mak sedih.. saya tahu sy selalu jahat..
tapi saya janji akan cuba jadi anak yang terbaik..

kalau xberjaya jadi anak yg baik di dunia, doakan sy diakhirat nnti..


i love you mak T.T



saya tahu saya pengecut sbb xberani ckp ni depan mak.. tapi saya harap satu hari nnti mak tahu betapa sayangnya saya kat mak.. i love you mak T.T *(mengalir air mata)

1 comment:

~HuSnA ZuBiR~ said...

cakapla selalu iloveyou kt mak..dan terimakasih :) una dulu, xreti jugak..tpi, bila ada sorg kwn rapaaatt sgt kt ky n di birm,y khilangan either mak or ayah..msti dia akan ckp.. "byk2 lah ckp iloveyou n terimakasih, dan buat baik pd diorg..sbb doa mereka sgt mustajab..dan aku dah kehilangan itu.."
:'(

sedih dgr ni..n from then on, i tried to learn how to say those three words oftenly :)